ppmate 2013.05.02. 18:25

Eddig

Ez egy kicsit olyan, mint amikor egy sorozatot a közepétől, vagy legalábbis a többedik résztől kezdik el leadni egy tévén, és az első 1 percben rázúdítják a nézőre a lényeget. Persze lesznek olyan dolgok, amik kimaradnak, vagy az előzmények teljes ismerete nélkül értelmezhetetlenek, de a rendező kényelmesen hátradől, és az gondolja, hogy megtette a tőle telhető maximumot. Na én is így vagyok ezzel. Tudom, hogy eddig csak egy bő hónapja vagyok Finkenbergben, de biztos vagyok abban, hogy bármit is írok ide, abban nem lesz benne minden. Ha még eszembe jut olyan, ami fontos lehet, vagy csak simán elfelejtettem, akkor pótolni fogom.


Szóval hová is jöttem? Finkenbergben (Ausztria, Tirol, Zillertal) dolgozom a Stock ***** resorts-nál (a hely és a cég is megér egy külön postot, úgyhogy ezekre majd később visszatérek). Eleinte mosogattam, mostanra átkerültem kertésznek és Reinigungskraftnak. Azért nem takarítót írok, mert ma kiderült, hogy inkább olyan házmesterféle vagyok, akinek a takarítással összefüggésben van mindenféle feladata. Ebbe beletartozik a javítás, az ablakmosás és tulajdonképpen bármi. Emellett esténként kertészet, ami főként locsolást jelent, meg a vendégek által látogatott terek (erre nem tudok frappáns magyar szót, medencékkel tarkított napágyas-füves-lugasos kert) be- és visszarendezése. Meg éppen amit kitalálnak a Nagyok. Szerintem minden reggel felkelnek, és reggeli előtt kb egy órát agyalnak azon, hogy milyen olyan teljesen valószínűtlen feladattal lehetne megajándékozni a személyzetet, amire álmukban sem gondolnának. Tegnap azzal kezdtem, hogy egy viszonylag eldugott tűzcsap aljáról kellett leszednem az építkezés során ottmaradt betont...

Tehát itt vagyok, ezt csinálom, folytatása következik!

A bejegyzés trackback címe:

https://meanwhileinaustria.blog.hu/api/trackback/id/tr355251040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása