ppmate 2013.05.18. 20:28

Mai képek

Végre sikerült rászánnom magam a képekkel való foglalatoskodásra is, mert valamiért nem tudtam megoldani, hogy szépen kicsinyítse le őket. Nem untatok senkit a technikai részletekkel, de remélem, most már jó lesz! :)

Szóval ma délelőtt a bevásárlással túl hamar végeztem, és úgy döntöttem, nem fizetem ki a buszjegyet, feljövök gyalog. Itt mindent behálóznak a turistaösvények, szóval van lehetőség bőven. A térkép nem tolt nálam, mert nem túrára készültem, de sebaj,  szerintem megérte!

Ez még egyelőre nem a végleges verzióm a képek feltöltésére, de egyelőre ez is megteszi. Nemsokára, ígérem, javítok rajta!

A bejegyzés trackback címe:

https://meanwhileinaustria.blog.hu/api/trackback/id/tr855306287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása